Re: Galaxy 7300GT + Codegen 300X1

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 20:02:52 MET

Darek Kotarba <dkotarba@gazeta.pl> wrote:

> Rzeczywiście, to Feel II. Jego normalna cena to 80zł, a dla mnie trochę
> taniej.

            Czyli trafilem. Z tego co pamietam troche wazyl (teraz kazdy zasilacz
60-1000W musi miec PFC zgodniez ktoras z dyrektyw UE, wiec mozliwe ze to
tylko waga duzej cewki PPFC] ale zapewne i tak lepiej niz wczesniejszy
Codegen - wydmuszka.

> Cóż sprawdze jak pochodzi. Jak będzie za słaby to wymienię.

            Przetestuj poki nowy. Pisalem juz - za MC350ATX 2.0 z ktorego jestem
bardzo zadowolony dalem 101 zl, ale mozliwe ze teraz te nowe Feele to tez
Fortrony - nie znam ich z praktyki.

> GT7300 - wiem, że trochę na wyrost, ale a nóż-widelec zachce mi się
> puścić obraz na dwa monitory.
> Nie wiem jak w NV, ale u mojego radka jak się uruchomiło drugi monitor,
> to od razu odświeżanie spadło do 75Hz. Wolę więc dmuchać na zimne.

            Zaraz, przeciez zarowno R9200, R9550/9600 jak i 7300GT i nowsze maja
takie same RAMDACi - 2x400MHz zintegrowane. Wiec maksymalne odswiezanie
jest na nch dokladnie takie samo. Wyglada na to ze rzeczywiscie
...zmieniles karte ze wzgleduy na sterowniki. No chyba ze jednak chcesz
troche pograc tylko wstydzisz sie przyznac ;)

> I racja, ale Codegen a Modecom to dwie bardzo podobne nazwy i dopiero
> teraz zauważyłem, że są różne.

            Jak dla mnie to one nie sa podobne, ale po tej pomylce z "nie" juz
sie nie odzywam ;)

> W każdym razie dziękuję jeszcze raz i kończmy.

            A prosze bardzo i koncze rowniez.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl