Re: Galaxy 7300GT + Codegen 300X1

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 19:35:32 MET

Rzeczywiście, to Feel II. Jego normalna cena to 80zł, a dla mnie trochę
taniej.
Cóż sprawdze jak pochodzi. Jak będzie za słaby to wymienię.
GT7300 - wiem, że trochę na wyrost, ale a nóż-widelec zachce mi się
puścić obraz na dwa monitory.
Nie wiem jak w NV, ale u mojego radka jak się uruchomiło drugi monitor,
to od razu odświeżanie spadło do 75Hz. Wolę więc dmuchać na zimne.

I racja, ale Codegen a Modecom to dwie bardzo podobne nazwy i dopiero
teraz zauważyłem, że są różne.

W każdym razie dziękuję jeszcze raz i kończmy.

Pozdrawiam.
Darek