Re: Galaxy 7300GT + Codegen 300X1

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 15:12:05 MET

to0l <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote:

> Po co kupowac nowa karte przez lewe sterowniki?

            Nie rpzez same sterowniki: R9200 do gier za bardzo juz sie nie nadaje
a on wyraznie pisze ze chce grac. Inna sprawa ze jakos nie widze za bardzo
sensu pakowanie drozszego i gorszego Galaxy 7300GT w wersji AGP do tej
plyty (nie wiem czy pytaacy zauwazyl ze te powszechnie chwalone wersje
7300GT sa na PCI-E a wersje AGP sa na gorszych pamieciach i chlodzeniu)
jesli nawet taka dosc prosta jak na dzis grafika bedzie sie korkowala na
zbyt malej mocy CPU i przepustowosci pamieci.

> Nie lepiej zmienic sterowniki ? Np na te Omegi

            Toz wyzej pisze to samo. Pisanie oryginalnych sterownikow ATI
z ich control center w obecnej postaci powinno byc karalne - na przyklad
dybami dla developerow ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl