Big Tower

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 21:13:58 MET

Poszukuje obudowy Big tower - wiem allegro - ale w czasach kiedy
oczekiwanie na przesyłke to masakra (strajk) się zwyczajnie nie opłaca
(ok wiem kurierem tylko koszt przesyłki to połowa kosztów obudowy)
Wiec allegro odpada. A potrzebuje obudowy Big TOwer na Modding. Weic
moze byc dowolna - byle miała wszystkie blachy, jak najmniej wyłamanych
zaślepek na karcie PCI? Może ktos z was ma taka na zbyciu? Gdzięs z
warszawy, wiem wolumen - ale tak sie składa ze w weekendy od samego rana
człowiek już ma zajęcia ;)

Przy okazji - jakie toto ma klasyczne wymiary?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.