Re: HP 7400NX/ laptop a wytrzymałośc komponentów w stosunku do desktopa

Autor: iiybox <iiybox_at_tlen.pl.VALIDATE>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 16:50:11 MET

> Chodzi mi o to że mam teraz do nagrania 15 płyt DVD. Mogę to zrobić w
> laptopie albo na stacjonarnym (do którego mam utrudniony dostęp osatnimi
> czasy) zastanawiam się jednak czy takie obciążenie to jest to do czego
> zostały projektowane laptopy tego typu, czy też jednak są to urządzenia do
> pracy ale nie 10h dziennie, gdzie nagrywa się średnio 1 płytę dziennie,
> gdzie z dysku i na dysk codziennie wędruje około 1 gb danych. Czy to są
> standardy czy to zabija komputer taki jak moj hapek?

Ja kupiłem:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=HP+NX7400+EY508ES
Co prawda dopiero od tygodnia, ale właśnie teraz nagrywałem
sporo płytek z Divx'ami dla dzieci i dzieci znajomych.
I mnie sprzęt nie zawiódł, myślę że jak się nie przegrzeje, co przy
nagrywaniu występuje, to wydajność jest taka sama jak w
stacjonarce!