HP 7400NX/ laptop a wytrzymałośc komponentów w stosunku do desktopa

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 15:49:28 MET

Witam serdecznie,

Zastanawiam sie nad jednym, czy laptopa można traktować na równi z
desktopem jeśli chodzi o codzienna pracę?

Chodzi mi o to że mam teraz do nagrania 15 płyt DVD. Mogę to zrobić w
laptopie albo na stacjonarnym (do którego mam utrudniony dostęp osatnimi
czasy) zastanawiam się jednak czy takie obciążenie to jest to do czego
zostały projektowane laptopy tego typu, czy też jednak są to urządzenia
do pracy ale nie 10h dziennie, gdzie nagrywa się średnio 1 płytę
dziennie, gdzie z dysku i na dysk codziennie wędruje około 1 gb danych.
Czy to są standardy czy to zabija komputer taki jak moj hapek?

dzieki.

T.