Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 15:31:23 MET

Indywiduum zwane *Bartłomiej Kowal*, w wiadomości
<op.tjd1zpla4n9bg9@asus.vu.lt> wyprodukowało:

> Wiem, sam długo szukałem czegokolwiek. Fajnie, że na coś się przydała
> długa chwila nierobienia tego, co powinienem ;-) Pierwotnie planowałem w
> okolicach początku grudnia wrzucić jakąś recenzję na
> forum.laptopy.info.pl. Chyba to zrobię w tej wersji...

I słusznie, powinieneś jak najbardziej :) Bo niesie sporą wartość.
Szczególnie cenne było info ao pojemności aku i czasu działania na nim.
Asus wszędzie daje ciała w tym względzie, co stawia dla mnie firmę w
kipeskim świetle, ale to już inna para kaloszy...

> Taaa. Jasne. Jestem typowym U-zerem, więc chyba nie dam rady, o ile nie

;)

> napiszesz mi krok po kroku instrukcji, gdzie to znaleźć, jak zainstalować,
> jak odczytać, jak odinstalować i żeby jeszcze nie zajęło mi to więcej niż
> 15 minut ;->>>

Patrząc na dalszą cześć, chyba nie będzie to konieczne :)

> Do czego to porównać? Jak leci muzyka z Winampa, to ciężko to nawet
> usłyszeć. Jak cichy wentylator w laptopie? Mam wrażenie, że jest cichszy
> niż wentylator w IBM 560x lub HP 800ct. Mniej więcej jak wentylator w
> Lenovo n100 (który stoi obok, ale tam się rzadko uruchamia). Nie jest to
> głośne, ale wieje przez cały czas (chyba bardziej to może Ci przeszkadzać).

Jednym słowem, jestem już chyba w stanie to sobie wyobrazić i raczej nie
zaakceptowałbym tego. Jedyna szansa, że z Core Duo (z trybami
energoosczędnymi) może być lepiej, ale w sumie wątpię...

> Z tego, co przeczytałem gdzieś w komentarzach na ceneo, to problem
> większości Asusów. Ponoć w biosie ustawiony jest zbyt wczesne włączanie
> się wentylacji (wyrzuca zimne powietrze...). Ja tego nie będę na razie
> zmieniał (bo nie umiem, a na uczenie się nie mam chwilowo czasu).

Tym bardziej szkoda...

> b) ponoć - wg opisu - zajęte są oba sloty pamięci, tzn. 2x256 MB. Jak
> wyżej ;-).

No to niefajnie też :/

> Jakbym mógł jeszcze służyć jakimiś informacjami, to proszę bardzo.

Spoko, wielkie dzięki. Spróbuje dorwać gdzieś tego Asusa i wiem już na
co zwrócić uwage.

PS. Drugim kandydatem jest Toshiba z serii M100. Bawił się ktoś może ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>