Wybor drukarki laserowej (urzadzenie wielofunkcyjne)

Autor: Piotr Lopaciuk <stilgha82_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 10:03:50 MET

Witam

Musze na gwalt kupic drukarke do domu. Poniewaz przydaloby sie ksero,
rozwazalem zakup urzadzenia wielofunkcyjnego. Atramentowca mam dosc,
wiec pomyslalem, ze drukarka laserowa nie bylaby zlym pomyslem.
Interesuje mnie raczej sprzet z nizszego progu cenowego. Nie drukuje nie
wiadomo ile, w kolorze praktycznie wogole. Waznym czynnikiem jest
wydajnosc. Co byscie polecili?

--
        /            Piotr "StilghAR" Lopaciuk           \
        \ #gg: 2947989   JID: stilghar@jabber.autocom.pl /