Re: Czarny ekran przy porannym rozruchu

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 10:03:01 MET

Użytkownik " beny_hill" <beny_hill@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ek2tu5$ekb$1@inews.gazeta.pl...

> Od zasilania, filtrujące napięcie zasilania procesora.

ja juz kilka razy natomiast mialem taki objaw, ze trzeba kilka razy nacisnąc
power zeby komp zaskoczył, za kazdym razem obraca waitrakami, dyskami, i
gaśnie, aże przy ktorejs tam próbie ciągnie juz poprawnie. Ale takie jaj sie
dzieja tylko jak mam HD podpięty, jak sie odlaczy to od razu komp rusza, ale
jak sie go wyłaczy podłaczy dysk ponownie to znowu nie rusza.. a w tym
przypadku gdzie szukać usterki? płyta z prockiem jeszcze na gwarancji(pól
roku temu kupione), zasilacz ma z rok, jakiś modecom, wiec nie najgorszy
syf... czyzby dysk siadał?