Re: Modernizować czy nie modernizowac ?

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 22:58:42 MET

> AMD XP 1700+ o/c 2400+ , 768Mb RAM , płyta główna DFI KT400 i grafika gigabyte
> ATI 9550 128MB. Dysk twardy kupiony nie tak dawno maxtor ATA-133 160GB 7200obr
> 8mb cache.

wg mnie nie opłaca się
w tej chwili masz socketA na DDR , byłby sens przy przesiadce na coś
dwurdzeniowego AM2 czy intela obowiązkowo na DDR2.
przesiadka na coś nowszego na DDR tylko po to aby mieć Dual channel i s-ata nie
ma sensu,
zwłaszcza że to już starocie bo mamy DDR2 800 MHz i s-ata 2 :]

dopóki działa to używaj go.
bo zamiana kalkulatora na szybszy kalkulator dużo ci nie da. grać nie grasz więc
tym bardziej nie widze sensu. Na tym XP śmiga jak burza. Lepiej sobie kup LCD ,
lepiej na tym wyjdziesz .. a właściwie twoje zdrowie :]

nie przekonałem cię ? każda kasa przeznaczona na komputer to kasa stracona :]