Re: czy karta dźwiękowa może resetować komputer?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 20:14:30 MET

Jacek Popławski napisał(a):
> Od czasu wymiany płyty na Asus i zasilacza na Tagan mój komputer zresetował się
> tylko 3 razy. Raz za razem, w trakcie rozmowy przez Skype. Ani jednego resetu
> wiele dni wcześniej i ani jednego resetu od tamtej pory.

Moja teoria jest trochę pokrętna: może winny jest sterownik od tej
karty? Może jest źle napisany i zajmuje sobie powoli całą dostępną
pamięć.U mnie takie coś robiła pierwsza wersja WINAMP'a 3 pod Windows 98
wtedy.Grao, grało i nagle "no signal input" na monitorze, w losowych
momentach, ale tylko na WINAMP'ie 3!! W logu Motherboard monitora
zobaczyłem, że wolnych zasobów systemowych tuż przed resetem było 1%
Zobaczy czy po jakimś czasie sterownik nie zabrał sobie całej dostępnej
pamięci

Tomaszek