Re: mam Quadro!

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 19:24:25 MET

"Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message
news:ek22cl$qh2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości

> No to masz problem :)
> http://www.technoportal.pl/news.php?item.14.5

> Lepiej zakup jakiś system regulacji obrotów z pomiarem temperatury.
> Wiatraki 12 cm
> są zupełnie niesłyszalne przy odpowiednim wysterowaniu. Ale jak bedzie
> upalne lato
> to lepiej żeby wyły, ale chłodziły....

> Moja opinia jest taka, że po jaką xxx podkręcać?
> Przy takiej kasie za sprzęt mozna było kupić po prostu szybszego proca
> ;))) - dwurdzeniowego!!!

> [...]

Witam Feromon - nie jest tak źle, jakpiszą w tym artykule. Chodzi mi głównie
o obróbkę HDV, a tu zyski sięgają 100% ponad EX6800.

Co do wiatraków, to rzeczywiście wartoby mieć zautomatyzowane obroty
wszystkich (tych na obudowie, płycie, CPU i w zasilaczu) - masz jakiś
konkretny "system" na myśli? Jestem zielony w takie klocki (dotąd miałem
markowy sprzęt, w który w ogóle nie ingerowałem)

Piotr