Re: mam Quadro!

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 18:44:27 MET

Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ek1ebj$7ka$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> Właśnie stałem się posiadaczem takiego oto zestawu:
>
> Asus P5W DH Deluxe
> Core 2 Quadro QX6700
> ATI Radeaon X1600XT
> 4 GB RAM
> 1xPATA 250GB HDD (system, aplikacje)
> 2xSATA 320 HDD (RAID 0, na różne swapy tempy i inne scratche, których
> mnóstwo produkują programy do obróbki HD video, no i do zrzucania HDV)
> obudowa Thermaltake Soprano
> zasilacz Tagan 530 W

No to masz problem :)
http://www.technoportal.pl/news.php?item.14.5

> Pierwsze uwagi: Cholernie to wszystko głośne; zastanawiam się czy nie
> odpiąć wiatraków obudowy.

Lepiej zakup jakiś system regulacji obrotów z pomiarem temperatury. Wiatraki
12 cm
są zupełnie niesłyszalne przy odpowiednim wysterowaniu. Ale jak bedzie
upalne lato
to lepiej żeby wyły, ale chłodziły....

> Chętnie zasięgnę Waszych opinii, jak to podkręcić (na razie aby sprawdzic
> możliwości) - mnożnik niby otwarty, ale BIOS nie przyjnuje więcej niż 10.
> Jakieś linki albo własne doświadczenia (z tą płytą, i np. EX6800 któy
> również ma otwraty mnożnik). Z góry dziękuję

Moja opinia jest taka, że po jaką xxx podkręcać?
Przy takiej kasie za sprzęt mozna było kupić po prostu szybszego proca
;))) - dwurdzeniowego!!!

Pozdrawiam
Feromon