Re: 22 cale za 1600 zł?

Autor: Mix <alaadasdaalal_at_alaasdasdalalal.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 19:07:49 MET

> moze cos wiecej powiesz ? uzywales ? widziales ?
> co widziales ? tekst ? film ? grales na tym ?
>
> ta matryca tn jest niepokojaca ale wiekszosc
> iyamy chyba chodzi na tn ...

widziałem, uzywałem i testowałem jest OK

miałem P19-2, i na dzisiaj kupil bym iiyamę a nie fujitsu ale moje wymagania
idą bardziej w kierunku gier, filmow, większej powierzchni roboczej i dobrej
regulacji do długiej pracy z tekstem - tu jest przewaga iiyamy, fujitsu
goruje dobrym nasyconym kolorem i kątami...

Friend