Re: konfiguracja z Bartonem

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 14:48:10 MET

Johnny2 napisał(a):
> Witam,
>
> Czy sensowne jest jeszcze kupowanie 32 bitowych procesorów? Tak się
> zastanawiam, bo mam do kupienia dość dobrą konfigurację: Barton 3200,
> ABIT AN7, 2x512 MB DDR Kingston 400. Czy to wystarycz dla Win Vista, czy
> musi być raczej 64 bitowy 2 rdzeniowy procek?
Pójdzie, tylko co z tego jak Vista jako system jest okropnie
zasobożerna. Zostań przy XP dozbieraj za 2 - 3 lat awiecje pieniażków i
kup coś co na viście lepij bedzie działało - Pamietasz jeszcze jak było
z XP? Keidyś kupienie komputera napłynne działa niz XP było dosc trudne
teraz? Żadne problem bo taki komputer można kupić za 800zł. Tak bedzie z
Vista - nie ma co si enapalac na premierę apo drugie aplikacji które
wykorzystują dwa rdzenie mozna policzyc na placach.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.