Re: Kupowanie zestawu komputerowego na Allegro

Autor: Any User <anyuser_at_dell.com>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:13:09 MET

> Ma ktos jakies doswiadczenia? Jak jest z realizacja gwarancji, jakoscia
> sprzętu itp? I czy to w ogole bezpieczne?

Mnie już kilka razy próbowali orżnąć - może to kwestia szczęścia, ale
polecam daleko posuniętą ostrożność, tym bardziej, że uczciwi sprzedawcy,
sprzedający sprzęt bez uchybień formalnych i/lub technicznych, mają ceny
niewiele niższe, niż w normalnych sklepach.

Inna sprawa, że w końcu udało mi się kupić tani i rzeczywiście dobry
sprzęt - ale nie Core, tylko Pentium 3, no i byłem u sprzedawcy osobiście,
celem dokładnego przetestowania.