Jaki UPS do 500 zl - pytanie zupelnej lamy :)

Autor: Kotekmamrotek <KotekmamrotekNieLubiSpamu_at_buzia+czek.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:09:26 MET

Witam!
Mam wielka prosbe o pomoc w temacie zakupu cudownego urzadzenia pod tytulem
UPS. Rzecz potrzebna koledze, ktory przeprowadzil sie na tzw. prowincje i ma
sielska okolice, ale niestety takze potworne spadki napiecia, a ze duzo robi
na kompie rzeczy, na ktorych zalezy nie tylko jemu (montuje filmy) to
niechcialby sie dorobic jakiejs niefajnej awarii z powodow wiadomych.
Niestety, ani on, ani ja zupelnie sie na UPSach nie znamy, a jest troche do
wyboru.
Kolega chcialby sie zmiescic w kwocie 500 zl, tak jak napisalem - potrzebne
do pracy przy kompie, czasem dwoch.
Z gory slicznie dziekuje za jakies typy. Szczerze przyznaje, ze nie szukalem
w googlach, niestety, nie mam teraz na czasu na szkolenie w zakresie tych
urzadzen, a koledze sie w miar spieszy, takze jesli ktos ma ten temat juz
opracowany to bylbym baaaaardzo wdzieczny. Jesli nie typy to chociaz na co
zwrocic uwage, jakie parametry to ma miec, porzadne firmy itp.

Wielkie dzieki!

--
Pozdrawiam serdecznie
Parafotek