Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 01:26:40 MET

** zxc wrote:

> dodam jeszcze ze narozniki i boczne "listwy" tez sa do wykorzystania
> (mowa o touchpadzie)... i jakie mozliwosci konfiguracji ;)

W niektórych modelach jest to zdaje się oparte o synaptics - tzn. typ
touchpada, który takie cuda oferuje. No ale ja sam nie używałem tego
zbyt długo abym mógł się nazywać Trackpoint Shinobi. ;)

Dla mnie TrackPoint jest wygodniejszy. Dla innego TouchPad. A dla
innego jeszcze myszka (ja wolę myszkę i ogromną podkładkę ale z laptopem
nie zawsze się da). No a inny woli blondynki, jeszcze inny brunetki, a
jakiś tam jak mu nogi śmierdzą.

Ergo: nie ma sensu się tutaj wykłucać bo to kwestia indywidualna jest.
Natomiast klawiatury i gładziki odbijające się na matrycy pominę
milczeniem. Litościwie. ;)