Re: ECS K7S5A + 200GB

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 23:16:22 MET

Piotr S. napisał(a):
> zadziala

Potwierdzam: zadziałało. Bios widzi tylko 138GB, ale to w niczym nie
przeszkadza. Partycjonowałem oczywiście z linuksa...

Kilka uwag odnośnie sprzedawców z WGK:
1) dyski są dużo droższe niż nowe z gwarancją na allegro
2) nie można sprawdzić dysku w domu: "nie wypożyczamy" (mogę to
zrozumieć, ale tłumaczenie o zaklejonych torebkach, gdy obok leżą dyski
w twardych otwieranych opakowaniach to żenada).
3) próbowano mi wcisnąć kontroler na PCI, na którym "na pewno pójdzie".
Dobrze, że zapytałem czy da się Windows zainstalować na dysku wpiętym w
ten kontroler (!).
4) Dwóch sprzedawców zaproponowało, żebym przywiózł sprzęt i na miejscu
się sprawdzi - to miło.
5) Jeden pan stwierdził, że może bios widzieć niecały dysk i cyt:
"Panie, to Windows tak to panu spierdzieli, że gwarancja tego nie
obejmuje". Na moje pytanie, czy aby czasem nie trzeba samemu sobie
zepsuć czyli pomóc windowsowi, odpowiedź była że nie (!).

Eh.. a tak sobie obiecywałem więcej tam nie jechać...

PS: Samsunga kupiłem, a co? Źle? :-)

--
fv