Re: centrino 1.73 a 2.13

Autor: rysiek <rysiek_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 23:14:54 MET

Michał wrote:

> IMHO szkoda kasy.

> Zależy do czego używasz tego komputera.

Do programowania stosunkowo ciężkich aplikacji, w tej chwili mam 1280MB ram
i teraz wąskim gardłem jest właśnie procesor. Ze względu na mobilność mojej
pracy pracuję na notebooku cały czas (ew. go dokuję). Najlepsza byłaby
wymiana na core duo, ale to za duży(trochę zbędny) wydatek, dlatego
kombinuję z procesorem.
Czy ktoś kto używał tych dwóch procesorów mógłby powiedzieć czy różnica jest
sensowna? Bo jeśli niewielka różnica to przeboleję na tym, a za jakiś czas
wymienię całego notebooka.