Re: Monitor LCD - 22' - jaki?

Autor: bat <bat_at_qazeta.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 20:36:16 MET

chojny napisał(a):
> [...]
[...]
> Tez sie nad ta Iiyama zastanawiam. Porownywales moze ja z innymi 22" na
> TN?? Wybieram wsrod matryc TN, wiec pewnie odwzorowanie kolorow bedzie
> podobne.
Nie, nie miałem okazji.

> Jak jest przy pracy z tekstem (czytanie, przegladanie www)? 22" to nie
> za duzo?

Do www za dużo. I tak są optymalizowane na max 1024 ;-) Nawet po
włączeniu na stałe historii i bookmarków zostaje wolne miejsce. Ale w
końcu można mieć zawsze na wierzchu winamp'a albo jabber'a :-)

Do newsów już się przydaje, widać wszystkie kolumny :-) Prawdziwy wypas
jest w takich kombajnach jak Visual Studio :-D No i w filmach :-)

Pozdrawiam,

Sebastian