Re: Pyt dotyczace jakosci/awaryjnosci HP, ASUS, Toshiba

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 11:54:35 MET
Message-ID: <10m80lesg746e.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 19.11.2006, itserwis.net - profesjonalny serwis komputerowy
napisał(a):

> HP nx 7400 - przyznam, że mogę się wyrazić o nim w samych
> superlatywach. Miałem z nim wielokrotnie do czynienia. Jesli chodzi o
> awaryjność to można śmiało powiedzieć, ze jest niska.
> Ze względu na niezły stosunek wydajności / ceny sprzedaję się tego
> bardzo dużo, wrócił 1, usterka dotyczyła inwertera. Czas reklamacji
> to 7-14 dni.

Mam pytanko nie całkiem związane z tematem, ale ze względu na to, że
najwyraźniej macie kontakt z dużą ilością tego sprzętu możecie znać
odpowiedź (no chyba, że nie możecie odp. zgodnie z prawdą by nie utracić
autoryzacji ;D).
Czy przypuszczenia Markusa są słuszne?
M-ID:<1s4kxdk63xkef$.1k74svxno2tub.dlg@40tude.net>
Tj. czy w przypadku laptopów HP można trafić różny sprzęt i specyfikacja
jako taka nie istnieje lub ulega zmianom?

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l
Received on Tue Nov 21 11:50:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Nov 2006 - 11:51:20 MET