Re: Pyt dotyczace jakosci/awaryjnosci HP, ASUS, Toshiba

Autor: itserwis.net - profesjonalny serwis komputerowy <piotr_at_itserwis.net>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 12:12:06 MET

Witam

HP nx 7400 - przyznam, że mogę się wyrazić o nim w samych
superlatywach. Miałem z nim wielokrotnie do czynienia. Jesli chodzi o
awaryjność to można śmiało powiedzieć, ze jest niska.
Ze względu na niezły stosunek wydajności / ceny sprzedaję się tego
bardzo dużo, wrócił 1, usterka dotyczyła inwertera. Czas reklamacji
to 7-14 dni.

Toshiba A110-110 - bardzo dobry produkt, sprawia wrażenie bardzo
solidnego i taki jest. Z resztą jest to świetna marka. Jedynie mogą
problemy z serwisem, tu 14 dniowy okres reklacji to minimum, a często
bywa powyżej 3 tygodni.

Jeśli chodzi o jakość matrycy to należy wziąść pod uwagę czy
jest to matryca Brightview, czy tradycyjna. W przypadku tej pierwszej
różnicy się raczej nie zauważy w obu laptopach, w przyapdku matryc
zwykłycj tu może odrobinę ładniej świećic Toshiba, ale raczej są
to jednostki.

Co do ASUS'a i Acer'a to przyznam, że uważam, iż nie jest to
jakość adekwatna do ceny. Kosztują prawie tyle co sprawdzone marki,
a jakośc materiałów wykorzystana do ich produkcji bardzo niska.
Jeśli chodzi o serwis...to po prostu dramat. Czasy
realizacji...baaardzo długie. Acery są wysyłane do Czech, bo
blasc.pl, polski serwis się nie wyrabia. Natomiast serwis Asusa, to
wrocławska Orika. Jak się komuś uda tam dodzwonić to już jest
szczęściarzem. Czas reklamacji - różne.
Uwaga w acer'ach, często występuje chipset SIS - odradzam, spadek
wydajności już na starcie.

O ceny pytać najlepiej w negustorze i vobis'ach - sklepy, które się
po prostu specjalizują w notebookach.