Re: Więcej ramu, czy szybsza karta graficzna, jaki procesor ?

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 08:28:17 MET

Michał napisał(a):

> Samochód - nie wiem jaki ma być, raczej tani, a więc w grę wchodzi
> Mercedes Vito albo Fiat Panda.

Ha, Ha. Fajne.
Wziąłem cennik i wyszło mi, że te dwa procesory mają podobną cenę.
Ale nie dziwię, że Celerona porównujesz do Pandy.
Oczywiście nieprecyzyjnie się wyraziłem - tani w porówaniu np. do C2D,
ale niekoniecznie absolutnie tani.

> Tu też widzę sprzeczność.
>
> Kup Semprona 2800+ na AM2, płytkę sensowną do niego, 2x512 DDR2 667 MHz
> i GF 7300GT by Galaxy.

Czy sensowna płyta to MSI K9NU NEO-V ?
Z Twoich rozważań wyszło mi, że procsor może być słabszy, ale ma być
dużo pamięci i dobra karta graficzna.
Czyli 1GB RAM, GF 7600GT (wiem, że Galaxy)i np. Sempron 2800+ AM2 ?

I dziękuję.
Darek