Re: Więcej ramu, czy szybsza karta graficzna, jaki procesor ?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:54:35 MET

> Procesor - nie wiem jaki ma być, raczej tani, więc w grę wchodzi
> Athlon X2 300+S-AM2 lub może Celeron D355.

Samochód - nie wiem jaki ma być, raczej tani, a więc w grę wchodzi
Mercedes Vito albo Fiat Panda.

> Ma to służyć do grania we "współczesne" gry na monitorze 17cali LCD,
> być może w trochę mniejszej rozdzielczości i niekoniecznie ze
> wszystkimi graficznymi bajerami.

Tu też widzę sprzeczność.

Kup Semprona 2800+ na AM2, płytkę sensowną do niego, 2x512 DDR2 667 MHz
i GF 7300GT by Galaxy.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie