Re: Uszkodzenie myszy czy odbiornika ?

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:39:39 MET

Użytkownik "nicholson" <jotesNO@SPAMpharmanet.com.pl> napisał w wiadomości
news:ehq1zkh00u5n.dlg@dialog.nicholson...
> Mam myszkę Logitech Cordless Click!, ktora nie chce współpracować z
> odbiornikiem. Po ok. 2 latach bezawaryjnej pracy nagle mysz przestała
> działać. Sensor myszy świeci a odbiornik jest wykrywany przez WinXP po
> podłączeniu do USB, ale wskaźnik ani drgnie. Nie pomaga naciskanie
> przycisków Connect ani podpięcie pod PS2.
> W jaki sposób stwierdzić czy to wina myszy czy odbiornika (nie mam
> dostępu
> do podobnej myszy).
> Na Allegro można dokupić za nieduże pieniądze sam odbiornik, ale nie wiem
> czy to by pomoglo w mojej sytuacji.
> [...]

Przypomniała mi się historia - kolega poprosił mnie o pomoc.
Objaw był dokładnie ten sam. Długo kombinowałem, co jest
grane, kiedy przypadkiem odkryłem nacięcie (jak żyletką)
na kablu odbiornika/nadajnika (3 z 8 przewodów były przecięte).
No i pytam kolegi, jak to zrobił? Długo myślał, zanim wpadł, że to...
królik córki. Potem okazało się, że pociął nie tylko to. Przewody
do kolumn głośnikowych były w kilku odcinkach ;-)
Piszę to ku przestrodze. Chomiki potrafią dokładnie to samo ;-))