Uszkodzenie myszy czy odbiornika ?

Autor: nicholson <jotesNO_at_SPAMpharmanet.com.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 19:23:10 MET

Mam myszkę Logitech Cordless Click!, ktora nie chce współpracować z
odbiornikiem. Po ok. 2 latach bezawaryjnej pracy nagle mysz przestała
działać. Sensor myszy świeci a odbiornik jest wykrywany przez WinXP po
podłączeniu do USB, ale wskaźnik ani drgnie. Nie pomaga naciskanie
przycisków Connect ani podpięcie pod PS2.
W jaki sposób stwierdzić czy to wina myszy czy odbiornika (nie mam dostępu
do podobnej myszy).
Na Allegro można dokupić za nieduże pieniądze sam odbiornik, ale nie wiem
czy to by pomoglo w mojej sytuacji.
Może ktoś ma doświadczenie z takim problemem
Pozdrawiam.

--
nicholson
jotesNO@SPAMpharmanet.com.pl