Czarno-biały obraz z karty TV do komputera

Autor: antic <antic5235gdgdshg25_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 16:50:56 MET

Witam,

nie do końca jestem przekonany, czy to jest temat na tą grupę, gdyż problem
powstaje na styku dwóch dziedzin - komputerów oraz telewizji, ale mimo to
spróbuję spytać także tutaj (oprócz pl.rec.telewizja). Otóż kupiłem kartę
z tunerem TV "MPEG TV STUDIO" (opartą na procesorze firmy Philips). Karta
działa bez zarzutu, lecz uzyskiwany obraz telewizyjny jest czarno-biały.
Próbowałem w programie od karty zmieniać system telewizyjny na PAL D/K oraz
odwrotnie, lecz to nic nie pomogło. Używany system operacyjny to Win2000
a program od karty to QuickTV.

Dzięki za ewentualne rady.