Re: transfer do pamieci RAM

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 12:34:22 MET

fuen napisał(a):

> nie wiem ale zakladam ze to o to chodzi
>
> dodam , ze obchodzi mnie jednak
> pytanie postawione w temacie (a potem rozbudowane)
> na ktore chcialbym uzyskac odpowiedz
Ale to pytanie nie ma sensu póki nie pozamy reszty konfiguracji. Co z
tego że pamiec będziesz miał szybka jak okazać sie może dysk zbyt wolny.
to grupa o konkretnej tematyce skupiająca pewnych specjalistów a nie
czat z przypadkowymi osobami.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.