Re: transfer do pamieci RAM

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 17:23:27 MET

"fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote in message
news:ejqm15$1hs$1@ns.netstone.pl...

> nie wiem ale zakladam ze to o to chodzi
>
> dodam , ze obchodzi mnie jednak
> pytanie postawione w temacie (a potem rozbudowane)
> na ktore chcialbym uzyskac odpowiedz
>
> to co bedzie slalo i odbieralo do/od ramu najszybciej dane ?

no to jak nie wiesz to Twoje pytanie jest bez sensu, nie podajesz tez nazwy
programu i funkcjonalnosci ktora zabiera najwiecej czasu itd itp, to jak
mamy Ci pomoc...?

generalnie zeby nie przedluzac dyskusji, najszybciej bedzie jak (w ramach
Twojego budzetu) kupisz procesor AMD Athlon64 dual-core AM2 o jak
najszybszym zegarze (ma to wplyw na szybkosc dzialania kontrolera pamieci) i
DWA moduly DDR2 800 MHz (PC6400) lub szybsze jezeli chcesz przetaktowywac

pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu