Re: ile może kosztować taki notebook?

Autor: VoytaS <mazziUSUN_at_TO.plusnet.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 21:29:42 MET

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości
news:slrnem1b0a.ejm.joshua@router.sc...

> Tak z ciekawości - na co coreduo? :) Bo serio, niewiele widzę zastosowań
> dla
> dwurdzeniowego procka w notebooku, poza większym poborem mocy...

Chwyt marketingowy...tylko że stał sie już standartem w laptopach z górnej
półki ...

> To mocno podbije cenę - 120GB dyski 2.5" to jeszcze rzadkość. Schodząc na
> 100, a jeszcze lepiej 80GB cena mocno spadnie.

są już dyski 160 GB...120 są niewiele drozsze od 100GB...

> Tu bez problemu, aczkolwiek 2GB ramu to już zauważalny wzrost ceny.
> Obecnie
> standardem jest 1GB.

Do gier to juz powoli 1GB zaczyna być maławo...

> Tu pewnie sporo się znajdzie modeli - choć nigdy nie rozumiem ludzi co
> kupują notebooki które najlepiej by było wozić na specjalnym wózeczku :)

Nie kazdy biega codziennie z notebookiem z miejsca na miejsce

> To trochę bęzie kosztowało - niestety obecnie dominuje intel915 :(

Chyba intel gma 950. Ale w 17'' najczesciej juz bywa coś lepszego, np. ów
geforce 7600

> Bluteooth w większości wypasionych notebooków z reguły jest. Ale jeśli nie
> ma, to lepiej za grosze kupić na donglu :)
> Webcam, tuner tv - jeśli chcesz wbudowane to bardzo zawężają wybór modeli
> (nie wiem czy nawet jest taki z wbudowanym tunerem) i znacznie podbijają
> cenę. Lepiej podłączyć oba po USB.
>
> To tylko parę luźnych uwag. Co do ceny i modelu - pewnie specyfikację
> wziąłeś z ASUSa A7CC-7S001H (spełnia wszystkie warunki), a ten kosztuje
> jakieś 7k PLN. Ja osobiście nie kupiłbym notebooka który waży ponad 4kg,
> 2.5kg to dla mnie dopuszczalne maximum :)

Znam jeszcze dwa modele które spełniają wszystkie powyższe warunki
MSI Megabook L740/750 lub ich bliźniak Aristo Vision I275.