BIOS - dane użytkownika jak zmienić

Autor: Alfred Motyka <gruby_typ_CUTTO_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 20:06:24 MET

Witam;
Toshiba Tecra 8100, ACPI BIOS 1,90

Problem następujący: gry włączone jest wpisywanie hasła przy starcie
notebooka, na miejscem do wpisania hasła figuruje moje imię, nazwisko,
numer telefonu, notka "W przypadku znalezienia..." itp.

Gdy w biosie wyłączę sprawdzanie hasła przy starcie systemu, normalne że
o hasło się nie pyta - pole "właścicielskie" wtedy nie jest widoczne.
Jednak po ponownym włączeniu zabezpieczenia hasłem, nie widzę nigdzie
możliwości zmiany danych właściciela notebooka - widać cały czas moje dane.

Chciałbym odsprzedać go dalej, ponieważ mam nowego notebooka, ale nie
chcę, by ewentualny nabywaca po włączeniu widział moje dane, i nie mógł
ich zmodyfikować.

z góry dziękuję

pzdr
amk