Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 19:09:36 MET

Zapomniałem jeszcze zapytać - jakiej firmy płytki DVD-RAM
są Twoim zdaniem najlepsze?
Czy róźnią się one możliwą szykością zapisu, czy wszystkie
"tolerują" zapis 5x?

Czy dobrze mi się wydaje, że niektóre płytki DVD+/-R przekazują
informację do nagrywarki i z góry określają szybkość zapisu, nawet
wtedy gdy w programie nagrywającym nie zaznaczy się, że szybkość
ma określić nagrywarka?

Co do korzyści wynikających z testowania ogólnie się z Tobą zgadzam,
jednak trzeba by mieć dużą wprawę w testowaniu i ocenie wyników, żeby
to nie była "skórka za wyprawkę".
Przyznam się, że moje wczorajsze próby z programami do testowania
raczej mnie zniechęciły - długo to trwa, a wyniki trudne do interpretacji,
jeśli się w ogóle do nich dochodzi.

Tytus