Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 17:23:46 MET

> A co do twojego pytania o ranking, to ja ciągle uważam, ze dzisiaj są
> dwie nagrywarki warte uwagi - Pioneer DVR-111 i Nec AD-4571A,
A czy Nec jest cichszy? Bo o Pioneerze pisałeś, że trochę hałasuje.

Znajomy, o którym pisałem, że miał te kłopoty z Pioneerami zachwalał
Lite-Ona SHM-165P6S-DL. Co do Lite-ona mam taką obawę, że w nich
tacka wysuwa się z pewnym oporem podobnie jak w Plextorach,
a o problemie z Plextorem, co prawda w przypadku CD-RW, już pisałem.

"Wykorzystam" Cię jeszcze i zapytam co myślisz o Benq 1650?

Pozdrawiam
Tytus