Re: komputery Tablet PC a nacisk piorka?

Autor: Przemek Wozniak <przamak_at_o_dwa.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 11:57:54 MET

rogus wrote:

> Zalezy jakiej generacji masz digitizera...
> mniej wiecej od Tc1100 zaimplentowano te wacomowe z 256 poziomu...
> tak na dobra sprawe to mysle ze tyle wystarcza do spokojnej pracy...

W TC4200 jest chyba to samo. Tak czy inaczej, do pracy pisaka nie mam
zastrzeżeń, choć niewiele używam go do obróbki grafiki, zatem do końca
kompetentną w tym zakresie osobą nie jestem. Przy naprawdę delikatnym
muskaniu ekranu (ołówek przy takim nacisku coś już ledwie widocznego
pozostawiłby na kartce) pisak jeszcze nie zaczyna działać, przy odrobinę
silniejszym pozostawia już ślad. Choć to być może kwestia kalibracji, aby ów
ślad powstawał przy najlżejszym dotyku. Oczywiście, "kalibrując" rękę, można
bez problemu wykorzystać pełny zakres poziomów nacisku. Tak czy inaczej,
kolega, który ma znacznie większe obycie w tej materii ode mnie, napalił się
całkiem mocno na zakup czegoś takiego.

--
pozdrawiam,
Przemek