Re: komputery Tablet PC a nacisk piorka?

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 21:57:58 MET

" grafik" <tester2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ejof8d$8fe$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich,
>
> Cy moze ktos sie orientuje czy komputery typu Tablet PC maja piorka z wieloma
> poziomami nacisku (np. 512) tak by mozna ich bylo uzywac w aplikacjach
> malarskich? Oczywiscie pytanie dotyczy Tabletow PC z aktywnym digitizerm

ha... no sam wlasnie od jakiegos czasu dumam nad kupnem jakiegos tableta
wlasnie z nastawieniem na robienie grafiki 2D - ale chociaz sprzet tanieje, ciagle
jest poza zasiegiem zwyklego smiertelnika , wiec informacji o tabletach
jest niewiele, nieststy - moge spytac ktore z tabletow nie maja aktywnej matrycy ?
ogladalem Acera jakis czas temu, ale na to nie zwrocilem uwagi, o Siemensach
tylko slyszalem, a ze HP robi tablety nawet nie wiedzialem...

chetnie poczytam opinie uzytkownikow - na ile taki tablet sie sprawdza
jako zamiennik zwyklego laptopa 14' ?? prace z ekranem dotykowym
mam opanowana - od paru lat ma rozne palmfony, ale zastanawiam
sie czy taki tablet spelni mi wszystkie zadania jakie spelnia laptop
(czyli poza robieniem grafiki, obrobka i magazynowanie danych, internet
filmy - kiedy podrozuje, grafika 3d i projektowanie architekt)

Zomo