Re: obudowy hdd z sata

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 11:18:54 MET

Dnia 11/19/2006 10:26 AM, Użytkownik sango napisał:
> mam pytanko czy istnieja zewnetrzne obudowy hdd,
> ktore pozwalaja na wyprowadzenie okablowania sata -
> chodzi o to, ze z tego co piszecie usb/firewire nie daje
> mozliwosci bootowania a ja dostalem razem z plyta
> przejsciowki pozwalajace posadowic na obudowie
> zewnetrzne gniazda sata. mysle, ze byloby to najbardziej
> rajcowne rozwiazanie bo dysk bylby widziany de facto
> jak kazdy inny siedzacy w srodku ... :-)

Nazywa się to eSATA.
Łączysz SATA z płyty do złacza w sledziu, z którego wychodzi eSATA.
Idzie toto do zewnętrznej kieszeni i dysk masz obok komputera, choć
podpięty jest na płycie do złacza sata.

Obudowa takaj ka to: http://tiny.pl/r2lq

W tym wypadku możesz tą obudowe podpiąć także przez usb.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \