Re: komputery Tablet PC a nacisk piorka?

Autor: Uncle Pete <pkozar_usun_to_at_ucun_to_acn.waw.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 11:02:05 MET

> Zalezy jakiej generacji masz digitizera...
> mniej wiecej od Tc1100 zaimplentowano te wacomowe z 256 poziomu...
> tak na dobra sprawe to mysle ze tyle wystarcza do spokojnej pracy...
> ale kiedys tez tutaj pytalem o komfort - nikt nie odpowiedzial...nie
> wiem czy ktos tu posiada takowy!

Mam od ładnych kilku lat Wacoma Graphire. Wykorzystuję go głównie do
rysowania skomplikowanych kształtów, gdzie poziomy nacisku nie są
wykorzystywane. Więc te poziomy używałem rzadko, ale do komfortu nie
miałem żadnych zastrzeżeń - odczucie przy naciskaniu jest całkiem
"analogowe" i w ustawieniach zakres regulowania reakcji tabletu na siłę
nacisku jest naprawdę spory.

Pozdrawiam,

Piotr