Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 22:28:33 MET

> Chyba, że tak. :) I wg Ciebie Nero jest czytelniejszy od DVDInfo? :)

Nie wiem, zbyt mało je używałem.
Problem jednak jest w czymś innym - żaden z nich nie pomoże mi zdecydować
jaką nagrywarkę kupić. Taki program może pomóc komuś kto ma dostęp
do aktualnie występujących nagrywarek na rynku i może je przetestować.
To nie jest rozwiązanie dla przeciętnego użytkownika na etapie dokonywania
zakupu nagrywarki. Jak już wspomniałem, taki program może być użyteczny
dla kogoś takiego jak ja w celu przetestowania różnych nośników i wyboru,
który rodzaj jest najlepszy dla danej nagrywarki.

Ciągle więc szukam odpowiedzi na pytanie jaką nagrywarkę teraz kupić. Najlepszy
dla mnie byłby jakiś WIARYGODNY RANKING podający jakość/niezawodność
i podstawowe z punktu widzenia przeciętnego użytkownika parametry jak szybkości,
formaty zapisu, formaty odczutu.
Nieistotna jest dla mnie cena, zatem ranking w rodzaju "najkorzystniejsza cena"
lub "najkorzystniejszy zakup" jak w PC World Komputer mnie nie interesuje.
Przy zakupie towaru, który ma mi służyć przez parę lat, nie kieruję się różnicą
w cenie rzędu kilkudziesięciu złotych. Tyle wydaję podczas jednej "wizyty"
w sklepie spożywczym, nie mówiąc już o aptece. Oczywiście nie wynika z tego,
że to wszystko jest tanie. Chodzi tylko o relacje.

Pozdrawiam
Tytus