problemy z dźwiękiem

Autor: ciri <ciri_wilk_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 20:01:40 MET

Witam:)

Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu takowego problemu:

mój komputer nagle stracił wszystkie dźwieki. oglądałam film i wszystko było
w porządku, wyłączyłam SubEdita("playera") i przy właczeniu odtwarzania
muzyki juz nic nie było słychac. nie pomogły resety, z głośnikami wszystko
jest w jak najlepszym porządku, są podpięte i ustawienia też dobre. przy
odtwarzaniu muzyki na komputerze niby wsztstko w porządku(pasek odtwarzania
idzie do przodu itp.) ale dźwięku nie słychać. tak jakby dźwiek z kopma nie
był przkazywany do głośników, ma złączach wszystko ok:)prosze o pomoc

z góry dzieki za wsztskie odpowiedzi

pozdro :) Ciri