Re: Gdzie sklepy?

Autor: norman <norbertkNOSPAM_at_neostrada.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 18:57:49 MET

| tam
| kupowania
|
| A na stronie internetowej nie pisze? www.proline.pl i www.komputronik.pl

taa, proline nie ma w wawie to wiem. trzeba by bylo jechac a to daleko,
komputronik jest niby ok, ma chyba przedstawicielstwo na Jana Pawła (zgadza
się?) więc jak cos to papiery by tam zaniosl. Chodzi mi raczej o
spostrzezenia w dobijania takich targów i o adresy innych tanich sklepow w
wawce!

pozdrawiam