Identyfikacja procesora w laptopie IBM ThinkPad 650X

Autor: Dariusz Lekki <dariuszlekki_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 15:32:50 MET

Witajcie - mój post kilka dni temu nawiązywał do tego, ale nie wynikało
to bezpośrednio z tematu wiadomości (pisałem o rodzaju procesora)...

Problem mam taki:
Laptop pracujący z zasilacza - programy (pod win) identyfikujące
procesory (różne programy) stwierdzają, że mam Intel Mobile PIII500Mhz.
Jednak po wejściu do biosu laptopa widzę, że bios wyświetla PII650Mhz :-)

Zgłupiałem - nie wiem jaki mam procesor :-)
Przypuszczam, że może na to mieć wpływ:
1. Fakt pracy z zasilacza sieciowego (choć tu raczej powinien wskazywać
większą wydajność) - działającą baterię będę miał dopiero za tydzień
więc zobaczę co pokaże na baterii;
2. Funkcja SpeedStep procesora (której w żaden sposób nie mogę
przestawić na full freq.)
3. Uszkodzenie któregoś z elementów komputera (nie dopuszczam takiej myśli)

Pomóżcie proszę jak to ugryźć?

Dariusz Lekki