Karta 7.1 a głośniki 5.1?

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 15:20:37 MET

Witam.
Mam zintegrowaną kartę muzyczną Realtek AC97 7.1. Do tego głośniki Creative
5.1 5100. Wcześniej miałem AC97 5.1 i wszystko było ok. Zmieniłem płytę,
podłączyłem głośniki i działają wszystkie oprócz centralnego. W ustawieniach
karty podczac testowania głośników zgłaszają się tylko przednie i tylne,
kanał sub/centr nie daje znaku. Próbowałem podłączać na różne sposoby kable
do karty ale nic to nie dało. Głośnik jest sprawny. Ma ktoś jakiś pomysł jak
zrobić, żeby to działało?