Re: Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 14:08:56 MET

Beefens wrote:

> Uwierz, że warto było, powiedzmy, że cenię sobie komfort pracy i w tym
> sensie mi sie zwróci, mówiąc inaczej w życiu niektórych z nas przychodzi
> taki okres kiedy zaczynamy być wybredni i cenimy sobie jakość i komfort
> pracy.

Ja tam moze laik jestem, bo dla myszek > 60 zlotych nie wyczuwam
różnicy...

Wiec z ciekawosci zapytam, co takiego moze miec myszka, za te 300
zlotych, czego nei ma taka za 60, albo taka za 120?

Tylko nie mow, ze do myszli za 300 zlotych dolaczana jest gratis
bezprzewodowa ergonomiczna klawiatura ;)

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji