Re: Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: Beefens <beefens_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 13:43:41 MET

  gina.gina napisał(a):

> I tak wychodzisz na idiotę - bo kupując posiłkujesz się ceną
> a nie wartością użytkową - he: kupiłem myszkę za 300zł , wow !!!

Uwierz, że warto było, powiedzmy, że cenię sobie komfort pracy i w tym
sensie mi sie zwróci, mówiąc inaczej w życiu niektórych z nas przychodzi
taki okres kiedy zaczynamy być wybredni i cenimy sobie jakość i komfort
pracy.

> PS
> Witamy w świecie dla Idiotów :> !
PS.
Można także jeździć maluchem (FIATem 126p) za 500 zł i właściwie też nie
ma różnicy-przecież oba jeżdżą