Re: interface usb2.0 -> IDE problem

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 23:19:17 MET

Pewnie dlatego ze via Usb
Kumpel mial podobny sam kontroler na pci na via ukladzie i mial problemy z
tym
zmienil na inny kontroler na "nec" i juz bezproblemu bylo.
A czym sprawdzic w jakim trybie aktoalnie pracuje uzadzenie podlaczone do
usb oraz jaki transfer osiaga w danym momecie dane uzadzenie na kazdym z
podlaczonych portow usb.
Dzieki pozdrowienia

http://www.gazeta.pl/usenet/