Re: Totalny zwis kompa.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 14:58:41 MET

** Jacek Maciejewski wrote:

> [...]

>>> Niemożliwe.

> No orły, niech któryś mi wytłumaczy jak sprzęt sprawny pod jednym
> OS-em może być niesprawny pod drugim?

Nie to było kwestią. "Fakt, że Linux działa, a Windows nie (lub na
odwrót) nie wyklucza problemu sprzętowego." To była kwestia.

Możliwe jest, że różne systemy operacyjne różnie zareagują na usterkę
sprzętu, jeden może być bardziej wyrozumiały, inny mniej.

Dla przykładu np. weź sterowniki działające w trybie jądra i w trybie
użytkownika - w pierwszym wypadku błąd w sprzęcie, może spowodować
wywalenie sterownika przez co wywali się system. W drugim przypadku
może się i wywali, ale sam sterownik. Różnica tkwi właśnie w systemie
operacyjnym.

Oczywiście niektóre typy usterki (np. brak prądu) dotyczą jednakowo
wszystkich systemów.