Re: Sluchawki z mikrofonem

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 10:46:10 MET

adni napisał(a):
> Witam
> Chciałbym sobie kupić słuchawki z mikrofonem do komunikacji VoIP (ale jeśli
> by się dało posłuchać w na tym muzyki w miare dobrej jakości to byłoby
> miło). Nie chciałbym wydać więcej niż 50 zł, ale jak ktoś mnie przekona że
> warto jednak wydać więcej to może odżałuje troszke grosza. I jeśli ktoś
> mógły coś doradzić, polecić byłbym wdzięczny , bo jestem w tym całkowicie
[...]
Ja kupiłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item140938692__creative_hs_600_wygoda_i_jakosc_promocja_.html
na stronie aukcji masz linka do testu na PCLab
Tani badziew mi się rozpadł a chciałem coś porządniejszego do programu
do nauki języka i do skypa. Sennheiser'y to nie są, ale grają bardzo
przyzwoicie i mikrofon jest ok.