Sluchawki z mikrofonem

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 14:27:21 MET

Witam
Chciałbym sobie kupić słuchawki z mikrofonem do komunikacji VoIP (ale jeśli
by się dało posłuchać w na tym muzyki w miare dobrej jakości to byłoby
miło). Nie chciałbym wydać więcej niż 50 zł, ale jak ktoś mnie przekona że
warto jednak wydać więcej to może odżałuje troszke grosza. I jeśli ktoś
mógły coś doradzić, polecić byłbym wdzięczny , bo jestem w tym całkowicie
zielony.
Na razie wpadły mi w oko takie modele:
http://www.manta.tv/poland/produkt-129-14.html
Czułość 108dB S.P.L at 1 kHz czy to jest jakaś specjalna czułość (mierzona w
jakiś specjalnychh warunkach) czy normalna mierzona tak jak u wszystkich -
wiem ze sie mierzy dla 1 kHz, ale co oznacza S.P.L?
http://www.allegro.pl/item141060445_mt_378_sluchawki_z_mikrofonem_media_tech
_.html
pasmo przenoszenia od 8 Hz - o co chodzi? Dobre słuchawki Sennheiser 'a nie
mają takiego.

--
Pozdrawiam:
Adni