Re: Monitor LCD panoramiczny do 1800zł

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 21:40:32 MET

Cmoxy napisał(a):
> Cała reszta zazwyczaj ma jeden monitorek w domciu i na podstawie tego pisze
> co widzi (bez mozliwosci dokładnego porownania).
> Ja mam do czynienia z nowymi modelami monitorów na codzień (a często jak
> nie
> ma ich jeszcze oficjalnie w sklepach) i widzę je na OCZY...
>
> a jak nie wierzy mi to niech wejdzie na jakąs stronę z porownaniami np
> http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6&ma1=98&ma2=47&mo2=136&p2=1478&ph=8

A porownywales juz Iiyame E2200WS, o ktorej piszesz z ktoryms z tych
monitorkow:
- Samsungiem 225BW
- Acerem 2216Ws (ewentualnie 2216Wd)
- ViewSonic VX2235WM
- Belinea 2225 S1W
- Fujitsu-Siemens L22-1W

Iiyame E2200WS widzialem na wystawie sklepowej i zrobila na mnie dobre
wrazenie (choc moglem tylko sprawdzic jakosc obrazu podczas animacji).
Tak jak pisales, obraz pod katem jest bardzo ladny. Az mnie zaskoczyl.
Niestety nie moglem porownac jej z zadnym innym 22":/

Orientujesz sie moze czy Iiyama zakupiona za granica ma wazna gwarancje
w Polsce (wlacznie z tym 1 m-cem)??

pozdrawiam
chojny